måndag 16 mars 2015

Grön start



Min frukost i morse.

Ett väldigt nyttigt och hälsosamt sätt att starta dagen på är genom att dricka en grön smoothie.
Min morgon startar precis så - varje dag just nu och jag mår verkligen kanonbra av det.
Generellt så slänger jag i lite vad som finns tillhands, men basen är nästan alltid avocado (för krämigheten), citron, spenat och ingefära. På det kommer man långt.
Idag blev det ett ekologiskt äpple i men det kan lika gärna vara kivi eller favoriten fryst mango och saft av en apelsin. 

Jag har kommit in i något "healthy mood" nu skulle man lätt kunna säga, helt utan överdrift.
Jag yogar (fortfarande ja) och har dessutom påbörjat PWs som dessutom utvecklats till löpning.
Det känns helt rätt - nu är våren och sommaren på G och så är även jag.
Gilla på den!


3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Härligt att vara i sånt mood!

Kram Lena

Ninelin sa...

Duktig du är!

Kram N

Finaste mattan sa...

Vilket foto! Duktig du är... : )