söndag 15 februari 2015

7 års kalas



En 7-åring har blivit firad med pompa och ståt här hemma idag.
Jag har egentligen hela kameran laddad med bilder, men det får bli ett inlägg utav det imorgon för nu ska jag faktiskt ta och köra ett yogapass som jag längtat efter.

Jag tyckte i varje fall att ni skulle få ta del av den fantastiska tårtan som jag fixade (nej jag gjorde den inte själv, men jag har ett superbageri runt hörnet som brukar vara väldigt samarbetsvilliga).

Som ni kan förstå är Frost väldigt populärt hos denna nyblivna 7 åring så denna Frost (design moi) blev mycket väl mottagen.

God var den också bör ju tilläggas.



Som sagt, vi har firat och firat och det var en lycklig liten tjej som somnade i samma sekund  som huvudet mötte kudden ikväll.

Det är ju inte varje dag man blir 7 år och det tär på krafterna minsann.


2 kommentarer:

Hajan sa...

GRATTIS LILLA ELIZE PÅ DIN 7-ÅRSDAG.
EN SÅDAN FIN TÅRTA HAR JAG ALDRIG SETT.

SÅ MÅNGA PAKET ATT ÖPPNA OCKSÅ.

GRATTIS FRÅN HAJAN

♥Linda♥ sa...

Så mysigt med födelsedag! Tårtan var underbar, jag förstår att hon blev glad.
Kram!