söndag 5 oktober 2014

Kanelbullar och söndagkväll


Det var ju kanelbullens dag igår och även jag fick lust att bjuda min familj på varma nybakade bullar.
Mycket uppskattat såklart.

Och nu är söndagskvällen här och helgens slut ett faktum.
Jag tackar och bockar för en mycket bra helg. En helg som inneburit mycket ledighet och återhämtning, familjesammankomster, vänner, nyplockade kantareller och sömn.

Och eftersom skrivkrampen tog fäste och jag nu inte får fram någonting säger jag godnatt och hoppas på en fin ny vecka.



2 kommentarer:

A House With A View sa...

Låter som en perfekt helg!! Min har också varit bra men tyvärr börjar halsen att göra ont så vi får se hur rolig den här veckan blir

Jättefint porslin och vackert foto! Det blev inga bullar hos oss men jag åkte iväg på afternoon tea med en fin vän i en underbar miljö så det blev en hel del annat bakverk istället :)

Kramiz aka

Unknown sa...

låter som en skön helg som du haft! gillar dina vackra koppar. Kram Pernilla