söndag 20 juli 2014

After Beach


Efter en sandig dag nere på beachen är det rätt skönt att landa hemma på terrassen och njuta av den där sista timmen sol. Självklart då gärna med något läskande i handen och jag har blivit serverad After Beach drinkar av maken värdiga en bättre bodega.


Det gäller också att försöka hitta de tillfällen när poolen inte är full av stojiga barn, känslan blir liksom inte den samma med poolvatten skvättandes ner i glaset. Inte så hälsosamt heller för den delen.

Hur som helst - de där sista soltimmarna är ju alltid magiska, var man än befinner sig och självklart så även här på andra sidan jorden. Lite tråkigt är det att just de timmarna går så fort och är så få. Jag har ju berättat förut att strax efter sex är det verkligen mörkt och min allra bästa After Beach tid sträcker sig lite längre än så. Men man kan inte få allt... och med den här resan har jag ändå fått uppleva så mycket att mörkret som kryper in tidigt på kvällen är något jag helt enkelt får ta. 
Nu har jag ju dessutom vant mig!


3 kommentarer:

dnyahuset.blogspot.se sa...

Åååh, ni verkar ju ha det ljuvligt! Njut, njuuut!

Lena sa...

Wow, vilken miljö! Oslagbart!

Kram Lena

Hajan sa...

Jaa, det är just oslagbart för
oss vanliga döda människor.
kram Hajan